Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

fredag 14 maj 2010

Okej då börjar det då...

Nu sitter jag här i vårt semesterparadis...I dag har vädret varit hyfsat.. Inget regn men lite mulet tidvis, men i kväll har solen lyst och varit riktigt varm.
Nu i kväll tog jag och emma en promenad. Eller promenad, hon cyklade jag gick... Riktigt skönt.. Ska ta en runda till i morgon, men då ska jag gå själv.. Inga barn med då inte.. Men först ska Jonas till Halmstad och skjuta SSM.. Då blir man själv med barnen här i vagnen.. Skönt faktiskt.. Inga krav.. Inte mer än att se till att barnen får lite mat i magen.. Och i morgon till lunch blir det lite makaroner och stekt bacon, har barnen tur så kanske jag gör lite äggröra oxå... Ja ja det återstår att se i morgon...

Killevippen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar