- Doc Martin
- The Good Place 3 säsonger... Urdålig men bara tvungen att se hur det gick.
- Good Witch - Säsong 5
- Once upon a time
- Bones
- Lost
- Shadowhunters
- The Marvelous Mrs. Maisel
- Monk
- Good omens (nej nej nej... Såg bara 11/2 avsnitt)
- Pretty Little liers
- Desperate Housewifes
- Riviera
- Advokaten
- Himmelsdalen
- Beverly Hills
- Lucifer - Längtar efter nästa säsong
- Mordkommisionen
- Grimm
- Morden i Midsommer
- Pretty little liers - Perfectionalist
- Younger
- Badhotellet
- Maria Wern
- Beck
- Van Vetern
- Wallander
- How I meet your mother
- Gossip
- The umbrella academy
- Förhäxad
- Bron
- The Magicians
- Twin Peaks
- Good doctor
- Good witch - Säsong 1-4
- Keeping Faith
- Huset fullt
- Huset fullt igen
- Huset på Udden
- Unforgettable
- 11,22,63
- Walking Dead - Har inte sett sista säsongen
- Fjällbacka morden
- Ghost whisper
"Behandla andra som du själv vill bli behandlad" Här skriver jag från hjärta och själ.
Sidor jag besöker ofta...
Besökare sedan 10 Maj 2010
Totalt..
Denna månad...
Denna Vecka...
I dag...
TV Serier
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar