Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

torsdag 27 maj 2010

Stickmarkörer???

Oj då.. Det var inget jag hade bekymrat mig för.. Men vad gör man när man behöver några.. Jo då tar man fram “lilla” pärlburken och tillverkar några fina änglar.. Oj så kul det var.. Jag har inte pärlat på länge nu, så inspirationen bara flödade.. DSC01574DSC01578  Jag kunde gott ha suttit en stund till men nu är det sjalen som gäller.. Började på med den i går kväll vilket slutade med att jag fick dra upp allting,, inte lätt i ullgarn.. Måste lära mig att ha lite mer koll på stick ändarna.. Efter X antal varv upptäcker jag att sju maskor glidit av stickorna och repat upp sig själva… ja det var bara till att börja om igen… Börja om från början, börja om på nytt, varför ska man sörja tiderna man flytt??? Ja det är ju frågan…

Killevippen!!!!

1 kommentar:

  1. Vad söta de blev. :D
    Du får nog inte chatta med folk samtidigt som du stickar. Särskilt inte när du använder strumpstickor. Koncentration!!!;D
    //Kramen

    SvaraRadera