Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

fredag 21 maj 2010

Varmt & Klibbigt..

Är det nu äntligen sommaren som har kommit. Hittills i år har vi ju haft en ovanligt kall vår. Men nu i tre dagar har det varit klibbigt varmt. I går vaknade jag av att jag undrade vem som körde traktor utanför.. Men då jag plockade ur öronpropparna förstod jag att det var åskan som fick huset att skaka. Inte nog med att man på natten åkt på magsjuka på jobbet nu fick jag också en dundrande huvudvärk… Efter en stund på soffan kom regnet och med det försvann huvudvärken.. Ja det var ingen rolig dag.

I dag hoppas jag på en bättre dag. Redan är det 18 grader ute, lite kvavt kanske, regnet nästan hänger i luften.. Nu ska jag börja packa åt mig och barnen inför helgen.

Nu lämnar vi Jonas hemma och åker till “sommarstugan”

camping Killevippen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar