Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

måndag 17 maj 2010

Visste ni...

att jag har FaceBook som last

att min stora passion är böcker, även om jag inte hinner läsa dem

att jag söker mig bakåt i min släkt

att jag har över 20 projekt i min UFO korg

att jag vill göra mer än jag hinner

att jag har världens bästa barn

att min senaste kyss fick jag av min son Adam, en våt sådan

att jag sitter mycket vid datorn

att jag inte gillar leverpastej

att jag inte gillar skitsnack

att min första riktiga kyss fick jag när jag var 13

att jag avskyr orättvisor

att kärlek är svårt ibland

att jag gillar att pyssla med alla mina hobbys

att jag alltid kommer att vara den jag är

att jag är förälskad i Jonas, vissa dar mindre än andra..

att sist jag grät var av sorg i onsdags

att min mobiltelefon är en Sony Ericsson

att när jag vaknar på morgonen så är jag glad att kunna sätta fötterna på golvet ytterligare en dag

att innan jag går och lägger mig brukar jag chatta en stund

att jag inte kan somna utan att läsa en rad eller två, även om jag får läsa om den i morgon

att i morgon kommer jag må bra, för då har jag bara två nätter kvar

att jag hoppas att jag kommer slutföra mina projekt någon gång i livet

Denna lista har jag lånat av min vän Kickis Krypin, nu vill jag att ni lånar den av mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar