Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

lördag 12 juni 2010

Ännu en dag till ända.. Sitter och blir lite nostalgisk så här på kvälls kvisten. Eternal Flame.. Ja vad säger inte den.. Ung kärlek.... Jag har en hel del låtar som får mig att tänka på vissa personer... Men i dag upptäckte jag att detta kan ändras.. Robert Broberg har alltid fått mig att tänka på mina dagar i Anderstorp i hop med min gamla vän Gudrun, men i dag när jag hörde hans låtar föll mina tankar direkt på en lite nyare vän. Tänk vad mycket man kan ha gemensamt fast att man inte vet det...

Det har varit ett omtumlande dygn... Inte särskillt mycket sömn natten som var, och om det fortsätter så här inte heller i natt. Vid fyra i natt fick jag gå ut och rädda tältet från att falla i hop. En av stadge pinnarna hade lossnat och låg och slog i vinden. Jag hade tur och fick lätt dit den... Nu vill jag att det ska sluta blåsa...

Die Mauer... Ja vad säger man jag bara älskar denna låt....
Vi skulle få leva här, vi skulle få leva här....

Jag har planerat hur jag vill att det ska se ut i förtältet i dag... Jag vill ha en eller kanske två byråer.. En skohylla och ett så kallat pottskåp.. Sedan är jag nöjd...
Som jag känner just nu blir det helt klart en säsong till nästa år.. Kanske inte i denna husvagnen men helt klart säsong...

Killevippen!!!!

1 kommentar:

  1. Visst är Robban helt underbar. Jag älskar hans ordlekar.
    Hoppas att det har slutat blåsa för er nu. Inte roligt att ha taskigt väder när man ligger "ute". Jag vaknar så lätt om det blåser eller regnar när vi är ute med husbilen. Usch!
    Ta en hög byrå, så räcker det med en. Tihi, det är nästan som att inreda ert hus. Då blir det en ny husvagn nästa år, istället för husbil då. Jag som tyckte att det var så trevligt när vi åkte ihop. Funkar ju inte om ni ska stå på Säsong.
    Vi höres kompis...
    //Kramen <3

    SvaraRadera