Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

tisdag 22 juni 2010

En Tisdag I halmstad

I går kväll tog jag en promenad på stranden. Ingen lång promenad men väl 20 minuter i alla fall. Bättre än inget. Solen var så underbar där den speglade sig i vattnet.

DSC01696

I dag har det inte blivit någon promenad. Himlen är kolsvart över havet och ett hotande oväder är på väg in. Men vad är det dom säger.

Efter regn kommer solsken.

I dag har vi tillbringat dagen i Halmstad. Rättare sagt på biltema. Så nu är snart vårat campingliv komplett.

Nya trädgårdsmöbler inhandlades. Super sköna att sitta i. Nu fattas bara solen.

DSC01699

Jag hittade mina pusselmattor med. För er som inte förstår vad jag ska ha dem till så ska de användas när jag blockar mina alster. Har en sjal färdig och en på ingående samt en duk som behöver denna behandling. 

DSC01700

Lite blommor ska planteras, vet bara inte vilken sort jag ska ha. DSC01702

Inne i förtältet är det bara en byrå som saknas. Köksdelen är klar. DSC01701

Killevippen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar