Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

måndag 30 augusti 2010

Ett nytt liv...

Hoppas jag kommer igång att blogga igen nu.. Jag har under senaste veckan lämnat mitt gamla liv bakom mig. Ny lägenhet = nytt liv... Men sedan kommer det nog att ta tid att vänja sig vid att vara ensam en stor del av tiden... I går lämnade jag barnen hos deras pappa.. Och det är tungt att åka ifrån dem men jag vet att han klarar det, frågan är bara den om jag klarar det... Jag har ju alltid haft dem där.. :(

Nu har jag kommit till rätta med det mesta.. Och det känns ganska skönt att bara säga till vaktmästaren om något krånglar. Som nu när jag märkt att torktumlaren inte funkar som den ska.. Sedan kan man ju vara lite klumpig med.. Kom hem i kväll och skulle hänga en maskin tvätt.. Döm om min förvåning när det bara forsar ut vatten ur maskinen.. Lilla Dumma Jag hade glömt att trycka in knappen för tömning och centrifugering.. Ja ja golvet blev i alla fall rent... Och nu ska jag snart hänga tvätten som nu är centrifugerad...

I morgon börjar allvaret i gen.. Nu är semestern slut.. Och denna semestern har verkligen känts lååång.. Men som alltid tror jag att en natt räcker för att komma in i rullarna igen... Det brukar i alla fall räcka med en natt för att allt ska kännas som att man inte varit borta i 4 veckor...

Nej nu ska tvätten hängas och sedan blir det CSI...

Killevippen!!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du succesivt ska känna dig "hemma" i din nya tillvaro, med allt vad det innebär. Önskar dig allt gott!
    Maria

    SvaraRadera
  2. Ja du Elisabeth,jag få känna på detta oxå nu och det vet i hundan hur det kommer att vara när inte Zandra och Linuz är här det blir nog en jobbig tid det :( Men varannan vecka ska vi ha dom.
    Det har bara gått för fort tycker jag ,allt på en mån.
    Hör gärna av dig kanske både du och jag behöver lätta våra hjärtan.

    Mvh Stefan Kramen.

    SvaraRadera