Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

söndag 15 augusti 2010

Röjning pågår..

PhotobucketÄnnu en dag är här.. Försöker att få lite ordning på allt jag har i husvagnen för att ta mig hem i morgon... Undra hur jag ska få ihop allt... Men kanske behöver jag inte ta hem allt i morgon. Det blir ju iallafall en eller två helger till här nere.

Nu i veckan ska jag röja hemma och försöka att få ordning på alla mina saker... Får väll ordna en massa banankartonger och packa ner allt i... Ska börja uppifrån och gå neråt.. Sak samma bara det blir gjort. Lägenhet nästa. Undra hur man kommer att klara av det.. Jo då det ska nog gå bra..

Fortfarande har jag inte fått upp stickorna ur påsen... Måste se till att få den där sjalen klar någongång... Men jag har fortfarande klarat att låta bli att börja på duken.. Men visst kliar det i fingrarna...

Killevippen!!!

1 kommentar:

  1. Lycka till med röjning m.m.Hoppas att du hittar ett bra sätt att få ordning på saker och ting.Själv hade jag ett "röjningsryck" i mitt syrum igår kväll.Det var skönt att få städa och rensa och jag blev väldigt nöjd över resultatet.
    Ha det gott!
    Maria

    SvaraRadera