Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

lördag 11 september 2010

Super trött vecka...

 nu börjar man komma in i vardagen igen.. Men denna veckan har varit en trötter vecka för mig... Tur att jag haft barnen så att jag kommit upp på dagarna.
Denna helgen jobbar jag.. Ja nu är halva helgen gjord så två nätter till sedan ledig en vecka...



Idag är jag arg.. Arg Arg Arg... Vet egentligen inte varför... Jag bara är det.. Och det är skönt!!!



Jag skulle ibland önska att man kunde se enliten bit in i framtiden.. Kunna avgöra vad som kommer att hända så att man kan gå vidare...
Inte så att jag vill veta vad som händer mig eller så, bara vissa saker så att man slapp gå i ovisshet.



Håller på att planera hur jag ska få plats med allt här i lägenheten.. Oj oj oj vad saker jag har, jag som inget hade alls!!!


Så här känns det just nu!!!

Killevippen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar