Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

fredag 22 oktober 2010

Fredag igen!!!!

Städtips inför helgen: Om du har stökigt hemma, gör så här:

1. Skapa en ny mapp på datorn.
2. Ge mappen namnet "Stöket i lägenheten."
3. Högerklicka för att ta bort mappen.
4. Datorn kommer då att fråga:
........."Vill du ta bort Stöket i lägenheten permanent?"
5. Klicka på JA - knappen.
6. Lägg fötterna på bordet, ta en drink och bara NJUT ;)
 
 
Kunde bara inte låta bli.. Hittade den på FaceBook innan och tyckte att den var störtläcker... Så borde man kunna göra.

Skulle egentligen jobbat i natt men Emma & Adam är sjuka. Men jag kan ju inte påstå att det märks på dem just nu i kväll.
Men i morgon ska jag jobba, och på söndag, sedan ledig ett par dagar innan man jobbar igen. Nu har jag bara 9 nätter att jobba innan min operation. Hoppas bara på att slippa bli sjuk så att operationen blir av.
 
Jag är trött i kväll. Borde nog lägga mig tidigt i dag. Men jag känner mig själv. Nu ska jag fortsätta mysa lite med barnen och se om det kanske är något bra på tv i kväll. Men ha en fortsatt bra kväll/helg
 
Killevippen!!!

1 kommentar:

  1. Tack för städtipset! Önskar att det kunde fungera så.
    Hoppas att barnen snart är friska igen. Och att du får vara frisk så att allt går enligt planerna.
    Ha en fin helg.
    Maria

    SvaraRadera