Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

lördag 2 oktober 2010

Lördagskväll...

Ännu en dag har gått och snart är det dags att sticka till jobbet igen.. Underbara Lena som lånar ut Werner åt mig så jag slipper frysa... Tack!!!

I dag hade jag en massa förevändningar om vad jag skulle göra.. Ja ja jag har faktiskt gjort lite men jag borde ha hunnit med mer..

Sovit har jag i alla fall gjort i dag... Underbart. Kommer inte ihåg senast jag sov så länge utan att vakna en enda gång. Så i natt borde jag vara utvilad.

Har nu märkt upp alla mina Curver backar med lappar om vad som finns i dem. Behöver alltså inte gå igenom alla för att hitta det där som alltid ligger i sista backen.

Försöker även ordna upp det i en av garderoberna så att jag kanske kan sno ett par hyllor till garn. jo då det ser nog ut så att det blir så...

Maja och Elvira har farit runt benen på mig så man nästan blir rädd att kliva på dem. Snacka om att de har kul med varann. Jag gjorde helt rätt som tog båda... Ingen av dem behöver vara ensamma och inte jag heller... Nu vet inte Elvira vart hon ska ta vägen.. Ligger eller rättare sagt krälar runt i mitt knä och spinner. Oj så skönt det är att kela tycks hon säga. Maja sitter brevid och stirrar, men spinner hon med.. Mattes Goseflickor så underbart att ha katt igen...

Tja kanske ska jag se vad som kommer att falla ner i väskan nu och dra till jobbet... Matlådor finns det ju gott om i frysen, men kan inte bestämma mig för vad jag är sugen på...

Killevippen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar