Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

söndag 28 november 2010

Första Advent!!!

th_1Advent Underbara vintertid…  Jag älskar att sitta inne under en filt, med en kopp te och datorn eller en bra film framför mig… Eller varför inte en spännande bok. Just nu läser jag andra boken i milleniumserien. Oerhört spännande. Kan knappt inte sluta läsa.

I morgon ser jag framemot att bli av med detta klumpiga bandage jag har om handen. Att äntligen få se om allt läkt som det ska… Åhh så skönt det ska bli.

Dagen i dag har varit en bra dag… Barnen kom i morse och sedan har det varit en hel del mys framför TV’n. Sedan kom mamma hit och lagade lite god mat. Snitzlar, potatisklyftor och bearnässås. Mums!!!!

Nu när barnen har somnat fastnar jag framför datorn och med Beckfilmen på fyran på. Sedan blir det sängen och fortsättningen av “Flickan som lekte med elden”.

Måste bara tacka Helena för all hjälp att göra advents fint igår. Det blev bara så fint.

cold_236_12_8  36_12_14 BLIZZA~1

Killevippen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar