Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

onsdag 12 januari 2011

Det jag inte gör idag...

...Gör jag en annan dag...
Visst låter det bra???
Har en massa att göra, men gör ingenting.
I dag har jag i alla fall tänkt att göra..
STÄDA!!!
ja det behövs
jag har städat bort allt utan mina stakar
och stjärnor.
Men resten då...
det är ju inte bara julen som ska bort.
Usch vad stökigt jag har...
men det ordnar nog upp sig
bara jag tar tag i det.
Nu väntar snart en jobbar helg..
Torsdag, fredag, lördag, söndag.
Gött att vara tillbaka
Ser fram emot att jobba till och med.
Och ute fortsätter snön att falla.
I morse hade jag återigen ett täcke av snö på min altan.
Och det som försvann bara för ett par dagar sedan..
Och under allt ligger ett tjockt lager av is,,,
Halkigt och bra..
Jag vågar knappt gå ut.
Halka hit och dit
det kan gå illa.
Nej nu är det dax att kolla lite bloggar
ut på farmen
och sedan sängen.
Natti natti.

Killevippen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar