Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

onsdag 19 januari 2011

En dag kom mannen hem och blev överraskad av sin fru i 
ett väldigt sexigt nattlinne. - Bind mig och du får göra allting du vill sa frun. Mannen band henne och åkte och golfade 
************************************************** 
Kvinnan kom hem, parkerade sin bil på uppfarten och sprang in i huset. Hon slängde igen dörren och skrek så högt hon kunde: 
- Älskling packa dina väskor jag har vunnit på lotteriet!!!!! Mannen säger - Åh herregud! Vad ska jag packa, strandsaker eller friluftslivsaker? - Spelar ingen roll, säger frun - Bara försvinn!!! ' 
************************************************** 
Äktenskap är ett förhållande där den ena personen alltid har rätt och den andra är mannen. 
**************************************************
 Den högsta nunnan kallade samman alla nunnor och sade till dem. Jag måste berätta för er alla att vi har fall av gonorré i klostret. Tack gode gud, säger en äldre nunna längre bak, Jag är så trött på Chardonnay.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar