Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

söndag 9 januari 2011

Vad hände 2010??!!??

Sitter och kollar en massa bloggar jag gillar att läsa på Bloglovin' Många av er har redogjort för året i både listor och bilder...
Men vad hände egentligen 2010???
Jag skulle oxå vilja göra en lista men det första jag kommer på är att jag separerade.. Och då hade det redan gått 7 månader av året...
Vad hände innan dess??
Precis som om allt vore bortblåst!!! Sov jag mig igenom 7 månader och vaknade sedan upp till den bistra verkligeheten...
Visst kommer jag ihåg vissa saker nu när jag verkligen tänker efter...
*Jag fyllde 35... Men fyller år gör jag ju varje år, (även om siffran ökar med ett varje gång) så det kanske inte räknas..
*Vi hade en riktigt trevlig påskfest på långfredagen, mer eller mindre trevlig för en del..
*Vi ställde upp våran husvagn på Björkäng camping.
*Jag hade en helt underbar sommar, (trotts att jag inte gillar sol och värme, var jag hela tiden i den)
*Sedan gick jag på semester... Det var då allt började... Men nu hoppar jag över det...
*18 augusti flyttar jag "hemifrån"
*I november opererar jag min hand..
*Julen firade jag i ett snötäckt Sandviken hos Min bror, Mirabell och Elin... samt Turbo
Observera att jag inte ens nämner några av alla de handarbeten jag gjort.. Humm.. Ja vad har jag gjort på den fronten egentligen.
*Tree Top Angel.
*Virkad rosen löpare...
*Poncho med Polokrage
*Sagrantino Sjal
*En massa tovade tofflor
* ????
Humm måste titta efter om det var mer...
*Virkad väska
*Virkade sverigemössor till fam. Rosander
* Jag påbörjade en massa i alla fall...
Barbieängelklänning, Spiderweb duk, Virkad mus, och en massa annat...
*Sedan pärlade jag lite, osv...
Ett år går snabbt, nu undrar jag vad jag ska fylla 2011 med...
Jag har lovat mig själv att göra klart alla dessa påbörjade projekt...
Jag kan inte bara påbörja en massa jag inte avslutar...
En kasse för varje månad kanske...
Ja så får det nog bli...
Och inga nya projekt innan jag avslutat de gamla...
Tro det den som vill....


Killevippen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar