Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

fredag 25 februari 2011

Fredag igen....

Oj vad veckorna springer i väg. I dag har jag fått hit mina älskade barn igen... Och nu ska jag snart åka och lämna dem hos deras mormor för att själv fortsätta till jobbet. Det är lite surt att jobba när man får hit dem efter en vecka, men någon måste ju jobba oxå, och då är det en himla tur att man har en snäll mamma som ställer upp som barnvakt under helgen. På måndag morgon går jag ju av och då har vi fyra dagar tillsammans i alla fall. Skönt att det fungerar någorlunda att ha dem varannan vecka var. Synd bara när det infaller när jag jobbar... I alla fall i bland...


Nog om det. Vi har fått ett schema över hur vi ska jobba på jobbet. Jag tycker än så länge att det verkar jättebra, men lite ändringar kommer det garanterat att bli. Så att det passar verksamheten bättre.. Nu blir det andra natten på det färgschemat så vi får väll se om jag tycker likadant i morgon bitti..


Nähää om man skulle ta och och plocka i ordning lite och åka i väg kanske...


Ha en bra kväll alla så ses vi en annan dag...


Killevippen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar