Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

fredag 4 februari 2011

Fredag kväll!!!

Idag sitter jag och kopierar en massa från min gamla blogg. Så ni som följer mig böhöver inte tro att jag blivit tokig, det är bara så att jag inte vill bli av med en del jag skrivit. Så nu lägger jag ut den här i stället.. Skulle bara fattas att denna bloggsite läggs ner den oxå.. Grrr!!! Nu är jag klar (tror jag) med mina bokbloggsinlägg. I morgon ska jag ta mina viner... Kul va...


Så har då ännu en vecka gått.. Barnen har åkt till Jonas och Marina och jag ska jobba hela helgen. Just nu ligger jag efter mig med det mesta här hemma. 
Allt som behövs egentligen är ju att man tar en eller två timmar om dagen och ägnar den helt åt 3_2_8v  & 3_13_8  
Stryka så har man en hel del tid över till att Stickning 
Blogga  & Läsa . Tänk om man bara kunde göra så, så har man all denna tid till sånt man tycker om att göra. Men inte man fastnar där man alltid fastnat? Nu ska jag slö titta lite på tv, åka över till Emma med Linda. 
Sedan är det jobbet som gäller.
th_BYE-BYE

1 kommentar:

  1. Pest och stön! Zoomin och flytt av bloggar har tagit närapå musten ur mig. En sak har jag lärt mig! Lägga datumet här på blogger det år jag publicerade på zoomin. jag har ännu kategorin värmestuga kvar att flytta. Den är störst och jag vet inte längre om jag orkar bry mig. jag valde Blogger för att det är en stor site och inte hotas av nedläggning på grund av trötthet eller dyligt. Kramis Zinnia

    SvaraRadera