Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

söndag 13 februari 2011

Men varför???

Varför har min räknare slutat att fungera... Eller är det bara för mig... 
Hoppas på att den ska komma igång igen, men har inga större förhoppningar på att den gör det..
Ja ja vi får väl se.
I morgon är det alla hjärtans dag..
Jag hoppas att alla där ute firar den tillsammans med någon som betyder något.
Själv ska jag tillbringa dagen med mina barn.
Underbart..
Undra vad man ska hitta på för skoj som båda kommer att gilla.
Nu ska jag kolla lite på CSI och sedan blir det en stund med boken i sängen innan John Blund hälsar på. 


Killevippen!!!



2 kommentarer:

  1. Tror inte jag har samma räknare som dig för jag kan inte välja att se "allt" det som du har på din. Min funkar dock än så länge...som det ser ut. Hoppas du haft en bra Alla hjärtans dag! Kram

    SvaraRadera
  2. Har inga problem att se din räknare, gumman. Du frågade ju igår, så jag tänkte att jag kilar in och kollar en extra gång. Men, nej, jag har inga problem att se den.
    Hoppas du hade en mysig kväll med dottern.
    //Kramen

    SvaraRadera