Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

fredag 8 april 2011

Jobbahelg...

..och man känner att våren är på väg. Sista veckan har vi verkligen haft vartannatdag väder. Ömsom sol ömsom grådaskigt och regnigt. Härom dagen sopade dom trottoarerna inne i byn... Då är verkligen våren på väg. Man kan inte heller missa att det snart är påsk... Nu pyntas rondellerna i hela Gislaved. Fjädrar och kycklingar pryder vår by... I dag blåser det och solen skiner. Klart att den gör när man jobbar. Nu börjar jag längta... Eller börjar och börjar föresten.. Det har jag gjort länge... veckor kvar sedan bär det av... Husvagnen ska upp. Härligt... Hoppas jag i alla fall. Har aldrig varit med om maken till erbjudanden om hjälp jag fått att ställa upp den. Kanske ska jag chocka alla och dra ner den helt själv??? 
NÄÄÄÄ!!! Skulle inte tro det.
Troligen blir det på skärtorsdagen jag drar den de 11 milen för att sedan ha en sommarstuga på hjul, hela sommaren... Ska bli skönt att komma ut igen trotts allt som hände sist...
Nää hää nu ska jag umgås lite med mina barn innan det är dags att jobba andra passet på tio timmar...


Killevippen!!!

1 kommentar:

  1. Man ska ha husvagn... tralalala... hehe... Jag är ungefär uppväxt i husvagn, bott på camping i stort sett hela sommaren och helger från våren till sen höst. Det har sin charm även om jag idag inte vill ha något sånt liv. Kram!

    SvaraRadera