Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

fredag 27 maj 2011

En fredag igen...

Nu sitter jag här igen.. Ska strax fixa lite kvällsmat, men innan dess måste man ju kolla av nätet... Jag har återigen tagit mig ner till björkäng... Och nu när jag klarat av det som ska klaras av sitter jag här med ett glas vin och funderar.... Kan bara inte få in parabolen.... Får lite hjälp i kväll eller i morgon... Hoppas att det funkar... Visst Internet finns ju men jag vill oxå ha hand om datorn lite... På vägen ner hit hade det hänt en olycka... Det får en att tänka på allt som kan hända... Undra vad som hade hänt.. Inte en krock i alla fall för de bilar som stod där fanns inga krock skador på. Inte fundera på sånt nu...
I veckan har det hänt lite ju.. Jag var hos optikern för att jag tyckte att jag behövde lite nya glasögon... Men det tyckte minsann inte hon... Nu har jag varit utan sedan i tisdags och det går ganska bra... Litet steg för varje dag...  Jag tycker det är skönt att slippa detta hinder men samtidigt är jag skeptisk... 5 år med glasögon och nu inte alls??? Ja ja det är super duper skönt i alla fall...

Killevippen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar