Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

onsdag 15 juni 2011

Semester - Dag 1

Nu provar jag igen.. Första dagen på semestern... Härligt! Jag hade tänkt att detta skulle bli en fotobloggserie men i dag har jag inget fot men det får väl gå bra ändå... Semestern började med att jag kompade ett par timmar. Vakande vi halv tolv och bara njöt av tystnaden.. När jag ringde jonas visade det sig att Emma hade haft ett kruppanfall inatt ett rejält sådant.. Dom hade ringt ambulans men Emma hade i alla fall inte behövt följa med... Jag tog henne till sjukan idag för lite medeciner behöver man ju ha hemma... Nu ligger jag och Emma, penecelin och hostmedecin, Adam samt katterna, Maja & Elvira på Björkäng och njuter..
Vägen hit ner var extra bråkig och stökig.. Men efter ett snabbt stopp på McDonalds som gjorde oss mätta och belåtna är vi nu här.. Barnen sover och jag njuter av ett glas rött innan sängen skriker efter mig... I morgon ska jag försöka mig på ett foto.. Tusen kramar till alla er där ute.
KRAAAAAM!!!

Killevippen!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar