Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

onsdag 17 augusti 2011

Och nu ska kronprinsessan ha barn.

Om jag inte minns fel talades det om i Se & Hör att kungen skulle bli morfar.. och detta på hans födelsedag. Men om man nu går efter dagens datum och det faktum att dom ska bli föräldrar till våren så borde det inte varit mer än nattagammalt på kungens födelsedag...
Men visst är jag glad för deras del. Så kul att få en ny kronprins/prinsessa... Undra vad dena baby ska döpas till... Många fina namn finns men undra om det blir ett "kungligt" namn...


Nog om det.. Nog för att jag är royjaltist men någon måtta får det vara..


Idag har jag varit hos tandläkaren och konstaterat att jag har ett jäkla dyrt tandläkarbesök.. Jag betalar 134 kr i månaden och för det får jag ett besök var 18 de månad om nu inte det är så att jag har en massa hål som behöver lagas.. I dag var jag hos tandhygienisten men hon gjorde en full undersökning. Jag hade inga hål men en hel del tandsten, och "fickor" som hon sa.. Visserligen hade de flesta blivit mindre men en del hade jag kvar... Nu blir jag kallad igen efter 1½ år och räknar man då på det så betalar jag ca 2000 för ett besök... Usch då... När dessa tre år har gått ska jag spara till tandläkarbesöken vid sidan om för detta besöket idag hade kostat mig ca 750 om jag inte haft försäkringen och det är en jäkla skillnad...
Sedan i kväll var jag på föräldramöte i skolan. Tösen min börjar ju förskolan på måndag. Inte så mycket nytt man fick reda på men ändå kul att gå och se vilka föräldrar till klasskompisar det är... Många vet jag vilka det är men en del nya oxå.. Även om det var dålig uppslutning till föräldramötet.. Inte ens en vuxen per ny elev.. Dåligt...
Nu ska jag krypa ner i min säng.. Imorgon blir det en resa till husvagnen.. I helgen ska jag plocka ner förtältet och se till att jag får hem det som ska sparas... Men eftersom jag inte ska ha säsong nästa år är det inte så mkt...
Nej nu blir det sängen.. Hoppas ni alla har det bra där ute... Det har jag i alla fall...


Killevippen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar