Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

måndag 26 september 2011

Dawn Atkins - Manlig magi

Harlequin LUST - Lite hetare....
Mitt namn är Beth Samuels, men för mina läsare är jag känd som Em Samuels. Jag recenserar maten, drinkarna och raggningsfaktorn på inneställerna i Phoenix. Nu aspirerar jag dessutom på att få skriva den nya sexspalten i Phoenix Rising och behöver förkovra mig på killfronten. Jag har precis svept en TuttiFrutti Martooti för att stärka mig. Med alla goda råd ringande i öronen från min erfarna väninna sitter jag nu på ett hett ställe och spanar. Och där-några bord bort-sitter HAN, mannen som ska bli min första försökskanin. Jag reser mig upp och glider fram över golvet...
Förförelsen kan börja....
Mysfaktorn i denna boken var toppen, jag gillade den. Klart jag gjorde... Man måste ha lite lättsam läsning i mellanåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar