Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

tisdag 27 september 2011

I morgon ska jag....

I dag har man hunnit med en massa. Började förmiddagen, efter att jag skickat sonen till skolan, med att besöka "kusinen" som gipsat handen... Tänk hela underarmen upp till armbågen för en fraktur i långfingret... =S Ops!!! Sedan hem, rensa garderoben, vänta på Adam som kommer hem från skolan 13,30.... Tandborsten i högsta hugg.... Tandläkaren med honom... Åhh vad duktiga vi hade varit på att borsta tänderna... Även om Adam sa att han inte borstat tänderna hos mamma på 12 år!!!???? Vart har åren tagit vägen? Hem till mormor, skruva i sär skrivbord... Iväg till Elgiganten, köpa DVD, vidare till second hand med en massa saker som jag inte behöver längre... Där i från med en liten påse...

Hem till mormor igen, lasta bilen full med databord och son... I väg och månads handla.. Ja just det ja, jag hann med att betala räkningarna innan jag gick iväg till Mathilda i morse... Med kassarna fulla och sonen nöjd med tidning i handen hem igen och laga middag... Lastar ur bilen medans laxen står i ugnen... Oj vad gott det var med mat... Lite tv med sonen, sedan läxor... När han väl förstod att man inte kunde gnälla sig till avbrott gick det snabbt att få den klar. Med en tallrik flingor till kvällsmat la han sig med en film och nu sover han nog snart...
Nu sitter jag här smuttar på ett glas vin och funderar på vart jag ska börja i morgon... En bokhylla ska in på dotterns rum och sedan ska det monteras databord och installeras DVD på sonens rum... Härligt nu börjar jag få till det här hemma... 
Tänka sig vad jag kan vara duktig på en dag... Och i morgon blir det mera... Bilder kanske kommer...

Killevippen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar