Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

tisdag 18 oktober 2011

Gillar gillar inte...

Nu har jag provat på detta.. Inget i min stil... Men jag har i alla fall testat...
Fast att proverna är bra så mår jag inte bra..... Yr i huvudet... Går runt med en liten fylla hela tiden.. Utan alkohol med i bilden... Grrrr... Jag önskar att denna lunginflammation kunde lämna min kropp nu och inte ger mer biverkningar... Men vad hjälper det... Den vill inte ge med sig.... Men nu ska den drivas ut.. Jag ska inte låta den ta över min kropp som den vill.... 
Idag har jag hållit mig vaken hela dagen... Och vad resulterar det i???? Jo jag kan inte somna fast att jag är trött till bristningsgränsen... Så nu säger jag... GodNatt och...


Killevippen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar