Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

söndag 2 oktober 2011

Helgen är över....



Fredag: Stefan Rosander fyller 45 år och vi firar hemma hos honom med kaffe och tårta... En gooo flaska vin och teckningar från Emma blir vår present. Kvällen fortsätter hemma hos mig och barnen. Hanne och jag tar en flaska vin och äter hemmagjord pizza... Tjötar bort ett par timmar och plötsligt är klockan halv två... Men vad har hänt med vädret???? Det är ju sommar igen....
Lördag: Oj vilken trötter dag jag har. Sover och slummrar mest hela dagen... Men en liten stund var jag och Emma ute och lekte på skolans lekplats.. Jag kommer inte i håg sist jag satt på en gunga... Så härligt att känna pirret i magen.. Jag hade kunnat sitta där flera timmar. En spontan kväll med grillning hos Lena blev avslutning på dagen... Äppelkake shots var absolut inte fel!!!! Inte heller att kunna sitta ute och vänta på att grillen ska bli klar.. Inte ens i midsommras kunde man sitta ute så sent utan att frysa... Lite synd på alla mygg bara...
Söndag: Ännu en trötter dag... Plockade ett par liter trattkantareller med mamma och barnen... Tja Emma plockade svamp medans Adam plockade stenar han tyckte såg fina ut... Vilka underbara barn jag har.. Eller som deras farmor säger... Det är rart med barn... När jag sa att jag höll på att bli upp äten kontrade Adam med.. Av vad då, har du stött på hungriga lejon mamma....
Nu sitter jag här... Har fått barnen i säng.. Och funderar på att kanske byta kanal på tvn... Nää blir nog till att ögna igenom ett par bloggar för att sedan uppsöka sängen...


Killevippen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar