Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

fredag 28 oktober 2011

Oj då en timme längre....

Weekend

Tja inte i dag, men i morgon... Det är faktiskt ingen höjdare när man jobbar natt.... I övrigt kanske det inte är så dumt... Finns så mycket man kan göra när man får denna extra timme...  Sova till exempel!!! Ganska logiskt med tanke på att denna timme kommer mitt i natten.... Men jag kan utnyttja timmen till fullo... På jobbet...

Nu har man då börjat jobba igen efter att gått hemma i 21 dagar (dvs 3 veckor) Trodde att det skulle bli jobbigt i natt med tanke på att jag sovit dygnet runt dessa veckor, men inte att jag blev trött ens... =D
Jo lite framåt morgonen men då fick man fullt upp så hann man inte känna det.

Så nu har jag tre nätter till framför mig... Ska bli intressant att se hur dom fortlöper.. Trött inte trött.

Postlådan var tom i dag... Inte vanligt på en fredag.

Nej jag har ju inget vettigt att säga så det är lika bra att låta bli....

Killevippen!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar