Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

måndag 24 oktober 2011

Veckan som gått!!!

Sa ju att jag skulle tala om lite vad jag gjort i veckan... Men det var inte lätt... Ska kanske inte ta det en gång i veckan utan dagligen istället,,, men jag försöker i dag i allafall...
 Idag försöker jag byta min sons stålrörs säng mot en vanlig hederlig resår madrass på inte allt för höga ben... Kanske har jag redan lyckats, vi får väl se om jag får ett samtal från en FB användare. Observera att kissemissen inte ingår i bytet. Och inte heller pokemonögonen som stirrar på mig....
 Har kommit en liten bit på mitt andra omtag till julgardinerna... Och tror ni inte att jag upptäckte en felvirkning.. Men än så länge har bara jag sett det.. Så det går nog att fixa till... ;)
 Igår var min moster Inger här... Hon sorterade knappar... Fniss..Och hade med sig en burk pumpa marmelad. Ska se om det är lika gott som jag kan tänka mig på en rostad brödskiva...
 Innan moster min dök upp dök mamma upp.. Kokade musselsoppa till middag åt oss. Resterna blev en väldigt god kvällsmat åt mig i kväll!!! Mums fillibabba....
 Letar efter ett mönster jag ska ha.... Hittar det inte och det ena ledde till det andra... Nu har jag tömt gamla datorn på det mesta... Nu ska jag bara kolla igenom vad som ska sparas eller inte... En hel del USB minnen har jag i min samling...
 Veckan började med nya lakan i sängen. Fick dem i julklapp, förra året, från jobbet. Men jag kan tala om att det inte var jag som fick inviga dem.. Elvira tog minsann favoritleksaken, för tillfället flätade plastband, och la sig till rätta.
 "Mamma.. En av de bästa sakerna att vara hos dig är att slippa alla flugorna hos pappa" Hummm hur ska det tolkas??? Vem är det som stinker????
Bara så att du vet det pappa så kan du fortsätta att ge mig plastband... Mamma "älskar" det och vi har bara sååååå kul....

Som om jag inte gjort mer, eller upplevt mer... Ohhh jo... Jag har avslutat en bok. Anna Janssons - Alla de stillsamma döda.... På börjat en ny.... I lördags var jag i parken... Men inte ska ni behöva läsa en massa trams om för mycket rödvin och för lite folk... Nej håll tillgodo med det viktigaste...

Killevippen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar