Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

måndag 2 januari 2012

Årets lista!!!


Nyårslistan för 2011 (eller Gott Gammalt År)

Kopierad av Fialand
Gott nytt 2012 på er allihop! Själv tänkte jag inleda det nya året med att prata en massa om det gamla.
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Näää jag tror inte det!!!
2. Höll du några av dina nyårslöften? 
Inte ett enda... Precis som det brukar vara....
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Nej inte vad jag vet
4. Dog någon som stod dig nära? 
Ingen som stod mig nära men en del släktingar tog sista andetaget, och en del som stått mig nära i jobbet...
5. Vilka platser besökte du? 
Jag tillbringade sommaren på Björkängs camping, annars höll jag mig på kända trakter.
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? 
Visst är det det... Jag vill träffa någon att dela vardagen med... Snö vill jag ha NUUUU!!! Annars klarar jag mig nog...
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 
Inget generellt... Jag vill minnas så mkt som möjligt..
8. Vad var din största framgång 2011:
Att jag klarat mig genom året utan att gå under totalt.
9. Största misstaget? 
Att jag inte förstått alltid vad som varit bäst för mig... Att jag inte riktigt stått upp för vad jag tror på...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Jaa en massa.. Nää jag fick ju lunginflammation i oktober och det tog ju ut mig alldeles, men annars har jag nog varit som vanligt...
11. Bästa köpet?
Wiiet till barnen i julklapp!!!
12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Wiiet!! Eller kanske vin och ciggaretter om man slår ut det...
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ohh ja en massa.. Men riktigt lycklig??? Barnen är klart på plats nr 1 där.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? 
Får jag ligga med dig då!!!!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Nää det kan jag inte påstå... Önskar bara att jag inte fällt så många tårar över missförstånd som jag gjort...
16. Vad önskar du att du gjort mer? 
Precis orkat... Gett mer av min tid till att ta hand om mig själv...
17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
Tänkt på gångna tider, ältat gamla problem och gnällt på vad jag borde ha gjort...
18. Hur tillbringar du julen? 
Hos syrran och hennes familj.. Mkt trevligt... 
19. Blev du kär i år? 
Näää även om jag önskat att jag blivit.
20. Favoritprogram på TV?
Big Bang Theory, Helt klart den nya favoriten i år....
21. Bästa boken du läste i år?
Oj vilken ska man välja... Inte på kartan eller en av Anna Janssons alla???
22. Största musikaliska upptäckten? 
Midsommar!!! Ni som var med ni vet!!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? 
Hummm... Kommer inte ens i håg att jag fick något...
25. Något du önskade dig men inte fick?
Nää egentligen inte...
26. Vad gjorde du på din födelsedag? 
Har ingen aning.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Ja klart det finns.. Kärleken skulle ju kunnat infinna sig.. Jag önskar att jag hela tiden skulle haft mina nära och kära hos mig!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Alldaglig! Tagit dagen som den kommit.
29. Vad fick dig att må bra? 
Mina barn och vänner... 
30. Vilken kändis var du mest sugen på? 
Hmmm.. Svår fråga... Men jag gillar helt klart Leonard Hofstadter (Big Bang Theory)

31. Vem saknade du? 

Pappa och KÄRLEKEN!!!
32. De bästa nya människorna du träffade?
En massa bokkaraktärer. Jag har hållit mig till de jag känner sedan tidigare i annat fall. Och är fult nöjd med de...
Killevippen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar