Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

måndag 26 mars 2012

Trött, trött, trött...

Photobucket
Trött på allt och inget... trött på mitt humör, trött på gnälliga vänner, trött på att jag själv är gnällig. Men mest trött för att vi ställt om klockan i helgen.. Inte för att det drabbade mig särskilt hårt eller negativt... Jag slapp sova en timme mindre. Jag jobbade ju så i stället för att jobba TIO timmar behövde jag bara jobba NIO!!!
Gött!!, fast i höstas hade jag den dära natten då man jobbade ELVA timmar... Huaa!!
Photobucket

Ärligt talat vad finns det för mening med att ställa klockan fram och tillbaka?? Och sedan springa runt och fundera på vilka klockor man glömt ställa om... Jag tror jag ska göra som mamma... Vägra ställa om klockan... I bilen i alla fall.. Det är nämligen där hon struntat i det... I höstas..Och vet ni vad??? Nu går den rätt där igen...
Photobucket

I alla fall blir inte jag piggare av att ställa om klockan... Tycker att man skulle kunna avskaffa den funktionen.. Om det nu har någon funktion.. Hmmm!!!
Undra om jag har någon funktion??? Kanske skulle avskaffa mig!!! Hummm!!!
Photobucket

Killevippen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar