Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

fredag 20 april 2012

Släkten är värst!!!

I kväll har jag ägnat en stor del till att lägga ut lite av mina anor på min "nya" blogg http://elisabeth-minslakt.blogspot.se/ 
Där kommer jag att försöka lägga ut en släktsaga... En dröm för mig har varit att fånga släkten i en "bok form". Och detta är nog det närmsta jag kommer att komma. I dag har jag lagt ut 13 av mina anfäder i rakt nedstigande steg, men det kommer att bli en hel del ändringar innan jag är nöjd, men detta är ett sätt att börja i alla fall.. 
Ska bli spännande att se vad morgondagen har i  sitt sköte.. Men jag ska försöka lägga ut lite till... Sedan får vi se vad som händer... Ska kolla hur jag vill ha det... Nya inlägg eller redigera gamla... Ja det är frågan????
Annars har veckan sprungit i från mig... Nu är det dax att börja jobba igen... ska bli skönt... Mina rutiner är oxå viktiga.

Killevippen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar