Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

fredag 25 maj 2012

Sommarpassion Del 1.

Uploaded from the Photobucket Android App


Åter igen lite slöläsning, och äntligen blir det lite hål i bokhyllan. Om denna boken eller rättare sagt 4i1 har jag haft en massa tankar. Vilka idioter vi kvinnor utmålas som, men samtidigt njuter jag av att läsa detta och att inte behöva tänka..

Som vanligt är det något jag fastnar för som sedan sitter fast och i detta fallet är det frasen: 
Inled mig inte i frestelser - 
Jag kan gå själv...


Jennifer Greene - Bara lite till
Massören Phoebe förenar aldrig nytta med nöje. Men vissa regler kan man inte låta bli att bryta mot. Och när Fergus Lockwood dyker upp för att ta del av hennes helande förmågor inser Phoebe att reglerna måste brytas för att ge bästa resultat - för honom och för henne.


Charlotte Lamb - Galen i dig!
Zoe vet att hon har rykte om sig att vara en manslukerska. Men det är inte riktigt rättvist. om en date visar sig vara tråkig finns det väl ingen lag som säger att man måste behålla honom? När Richard i tid och otid börjar dyka upp och rädda Zoe från att hamna i trubbel blir hon först irriterad, sedan intresserad och plötsligt kan hon inte få honom ur tankarna...


Tori Carrington - Inled mig i frestelsen
jag är inte bara en stygg flicka - Jag är en ganska skicklig tjuv också! och även om det varit nära ögat några gånger har jag alltid klarat mig. Tills jag mötte den sexige försäkringsutredaren Alex Cassavetes, vill säga. Nu måste jag bara komma på hur jag ska locka in honom i min lilla katt-och-råtta lek som jag hoppas ska sluta i en riktig närkamp.


Donna Sterling - Vackra lögner
Den evige ungkarlen och casanovan Cole Westcott måste gifta sig för att få ut sitt arv. Och det med en McCrary, som varit fienden med hans släkt i århundraden! Tess McCrary, som tror på att hennes släktförbannelse kan upphävas genom ett äkteskap, går med på Coles erbjudande - på ett vilkor att det ska vara helt platoniskt. Cole, å sin sida, är helt inställd på mer än så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar