Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

onsdag 25 juli 2012

UFO nr 1....

... för i år... Är så glad, och stolt, men ändå ALDRIG mer...


IPhone, Uploaded from the Photobucket iPhone App IPhone, Uploaded from the Photobucket iPhone App IPhone, Uploaded from the Photobucket iPhone App IPhone, Uploaded from the Photobucket iPhone App IPhone, Uploaded from the Photobucket iPhone App

Koftan är stickad i Crisp från svarta fåret... Älskar garnet när det gäller sjalar och ponchos, men aldrig mer en kofta... Har gjort om orginalmönstret en massa... Så jag kan inte ge designen Gunnel Möller all kredit, men jag utgick från hennes mönster. Men jag stickade hela koftan i ett stycke för att få ränderna i fas och sedan satte jag bara en knapp mitt fram. Och jag stickade den med stickor 4 i stället för 5.. Ville ha den tätare... Oj så rädd jag var för att den skulle vara för liten direkt.. Men som ni ser... Den sitter perfekt...

Kram och Killevippen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar