Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

lördag 8 september 2012

Bokhyllans medlemmar!!

Detta koncept har jag stulit från http://bokrecensionernu.blogspot.se Hoppas att hon inte tar illa upp, men jag tyckte det var ett bra sätt att presentera böckerna i sin bokhylla. De som känner mig vet hur min bokhylla ser ut, de vet att jag har MASSOR av böcker så jag tänker absolut inte att presentera de alla men kanske ett par i varje hylla, eller på varje hyllplan... Har ju själv räknat ut det att om jag läser en bok i veckan och INTE köper en enda bok till så har jag fullt upp att läsa i ca 7  (SJU) år till... Ändå kan jag inte låta bli...

Nu börjar jag med de jag tänkt läsa snarast....

Så här kommer ett litet urval....

A
Ansiktet i spegeln - Mary Alice Monroe

B
Bibeln - Helt klart ska jag läsa den en dag men inte i ett sträck och kanske inte hela...
Bångstyrigt hjärta - Rebecca Winters
Bakom spegelbilden - Lynn Lesslie
Bara du - Kate Hardy

C
Choklad - Joanne Harris.. Ligger på sängbordet

D
Denna dödens kropp - Elizabeth Gerorge. Den senaste jag köpte och nästa jag ska läsa.
Divor - Jilly Cooper
Drömmen Bortom molnen - Meredith Webber

E
En kärleksfull familj - Fiona Harper

F
Fransmannes dom - Elizabeth Hand... ??? Har ingen aning om varför denna ligger här.
Främlingen i spegeln - Sidney Sheldon

G
Glittrande fasader 1&2 - Elizabeth Gage

H
Hundar, hus och hjärtats längtan - Lucy Dillon... Läste hennes förra, måste bara läsa denna.
Hemliga band - Linda Warren

I
I den bästa av världar - Margaret Way
I passionens virvlar - Sara Orving

J
Jag ger dig min morgon - Lucy Clarke

K
Kärlek vid världens ände - Pamela Bauer
Kärleken är evig - Josie Metcalfe

L
Lockad av faran - Andrea Davidson

M
Middag med mr latte - Amanda Hesser
Möjligheternas fest - Miranda Lee

N
När hoppet vaknar - Roz Denny Fox.. Harlequin
När maskerna faller - Lucy Gordon.. Harlequin
När ödet får bestämma - Caroline Anderson

O
Oanad kärlek - A.N. Wilson
Och farlig att känna - Barbara Taylor Bradford
Ofärd i huset bor - Maria Lang

P
Pappa Pralin - Anna Jörgensdotter... Snacka om impulsköp

R
Ralphs party - Lisa Juwel

S
Sushi för nybörjare - Marian Keyes
Skuggor i natten - Zelma Orr

T
Tid för lycka - Sara Craven

U
Under täcket - Marian Keyes

V
Vägen genom skogen - Colin Dexter
Vildhonung - Rosamunde Pilcher

Y
Yttersta domen - P.D James

Å
Å andra sidan - Marian Keyes

Ä
Älskar älskar inte - Sarah Morgan

Ö
Ömhetsbevis - Larry McMurtry

W Q X Z har jag ute slutit i denna presentation... Humm detta var vad som låg på eller i mitt sängbord (Bytte ut ett par för att få till hela alfabetet =)

Killevippen!!!!

1 kommentar: