Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

lördag 9 februari 2013

2012!

Där det står i år läs 2012...

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Tog tag i mitt liv kanske... Nä inget annorlunda från tidigare år...

Vilka länder besökte du?
Länder???? Jag stannade i Sverige...

Är det något du saknade 2012 som du vill ha 2013?
Vet inte riktigt... ork kanske. Jag vet jag vet jag vet... Jag saknar någon vid min sida, att dela allt med.. Har mina vänner där men men...


Vilket datum kommer du alltid att minnas?
24/12-12 Har aldrig sett någon bli så glad för en julklapp så det lever kvar i mig länge...

Vilket var ditt bästa inköp?
Hmmm inköp? Tja jag köpte en ny kappa, men annars vet jag inte.
Köpte visserligen en ny dator, men har fortfarande lite svårt att komma överens med windows 8.


Vad gjorde dig riktigt glad? 
Mycket, att få ha barnen hos mig är en riktig höjdare. Min brorson Marlon föddes oxå en höjdare.
Finns många saker jag blivit glad och lycklig över, kan bara inte sätta fingret på någon specifik sak.


Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sökt läkare JA, varit sjuk, nej inget allvarligare än en förkylning.. Om jag mår bra???? ja det är ju en helt annan sak...

Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2012?
Magnus Uggla Helt klart.. Kan inte släppa Jag och min far ur tankarna... Men det finns flera ur så mycket bättre som gjort min dag.... Och fler där till...

Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Mig själv... kanske att...Läsa mer böcker. Träna lite mer.
Mådde du bättre eller sämre under 2012 än vad du gjort tidigare år?
Har lagt så mycket bakom mig som har fått mig att må bättre, men å andra sidan finns det en hel del som kunde gjort att jag mått ännu bättre.

 
Blev du kär? 
Kanske!!!

Vilket program har varit det bästa på tv?
Upptäckte helt plötsligt desperate housewifes... Måste bara se hela serien...

Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Helt klart chess som vi fick av jobbet i julklapp, det var det mäktigaste jag upplevt..

Vilken var årets bästa film?
Årets??? hmmm vad har jag tittat på... Modig helt klart..... såg den med barnen på bio...

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag kommer  i håg att jag jobbade, inte mer. Jo mamma kom med en bukett tulpaner och vofflor inköpta på Lidl...

Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Jag antar att det ska vara nya människor? I så fall fick jag nya grannar som jag känner är bra. Fick ompröva mina värderingar en hel del, till det possitiva.

Vad fick dig att må bra?
Familj, vänner, nya möjligheter.

Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Hur ska man kunna veta det nu? Har bara helt klart för mig att det kommer att bli bra. Nya tider nya möjligheter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar