Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

tisdag 28 maj 2013

En lista!!!


Vem är i rummet med dig just nu? Lillskiten ligger vid mina fötter annars ingen...

Vem skickade du senaste sms:et till?  Mitt X

Vem saknar du mest just nu? Någon som borde finnas här... Alltid...

Var är din mobil just nu? framför mig

Vad var det senaste du åt? Potatisbullar, stekt bacon och lingonsylt.

Vad ser du mest fram emot just nu? Semester.. Och sköna utekvällar..

Om vad tänker du just nu att “sängen nästa kanske.... 

Vems hem var du senast i (ditt eget räknas inte)? Mammas, när jag lämnade av sonen i lördags kväll.. 

Vad står på ditt “schema” idag? Inget mer i kväll/natt mer än sova i morgon fika och möte på jobbet.

Vad finns till vänster om dig där du sitter/står just nu? Katternas klösbrädor.

Om du tittar rakt fram, vad ser du då? Data skärmen!!

Vilken blogg besökte du senast? Ketchup mammans =)

Vad vill du helst av allt göra just nu? Sova....

Om du fick välja en “superkraft”, vilken skulle du välja och varför? Osynlighet, för att inte behöva synas alltid

En låt du gärna lyssnar på om och om igen just nu? Min far och jag. Med Magnus Uggla 

Härligaste ljudet just nu? Tystnaden.

Något du skulle vilja lära dig? Att ta mig den tid jag behöver.. Slappa.

Tre saker i din väska: laddare, sticke, en bok.

Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Spelar ingen roll, trivs där jag är..

Nattuggla eller morgonpigg? Nattuggla! Borde nog sova nu.... 

Det första du tänker på när du vaknar? Okej en ny dag....

Vad spenderar du helst pengar på? När jag har dem allt och inget, små njutningsmedel, annars mat och nytto prylar.

Vem kramade du senast? Min dotter ;)

Vem pussade du senast? Min dotter :)

Vad är du rädd för? Att inte finnas kvar för mina nära och kära. 

Vad gör dig glad? Mina barn och mina vänner. Att ha tiden för att finnas

“Pryl” du saknar mest just nu? Hmmm har ingen aning saknar ingen "pryl" jag saknar

Favoritglass? Mjukglass, 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar