Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

onsdag 16 november 2016

Blev så arg!!!!

Vårdcentral... Grrrr
Ringde dit i dag eftersom jag inte hört något om proverna dottern tog för ca 4 veckor sedan. Och jo då jag kan få reda på svaren om jag bokar en läkartid. Men eftersom läkaren är ensam just nu kan man få en tid efter det nya året. VAAA!!!! Jag vill bara ha reda på om dom visade något. Näääää boka tid. telefontid??? Nej då har man som patient frågor och det hinns inte med... Blev så paff att jag inte bokade någon tid.... Ska man behöva vänta över två månader med att få ett provsvar??? Och nu gäller detta ett barn.
Kanske dax att byta vårdcentral!!!
Grrrrrr. Skakade länge efter detta samtal. 
I morgon ringer jag igen och om samma svar here I com next VC!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar