Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

tisdag 15 november 2016

Testpaketet.

Detta paket kom idag. Innehållandes lite gott och smått.
Allt från Testagram!
Jag som jobbar inom vården blev lite eld och lågor av handspriten med doft av päron och liljor. Och JAAAA den luktade gott efter att man applicerat den... 



I övrigt provade jag direkt Cif Power & shine. Hmmm. Ja den gjorde sitt jobb men doften påminde mig om alla gånger jag varit ute i skogen och plockat svamp. Vet inte riktigt om den var behaglig eller bara äcklig. (Lukten alltså) Smakade lite snabbt på dessertoljan. Olivolja med smak av apelsin. Mmmmm gott, men vet inte till vad jag ska använda den. Tar gärna emot lite tips =)

Sonen ville testa pastan direkt, men NEJ den tar vi en annan dag.

Killevippen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar