Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

tisdag 3 april 2018

Böcker..

Jag älskar att läsa. Visserligen går det upp och ner. Jag läser mycket i perioder och mindre i vissa andra perioder.
Har konstaterat att om jag läser en bok i veckan har jag olästa böcker i mina bokhyllor för att läsa i MINST 7 år till.
Vad gör man med alla lästa böcker???
Jag sparar mina favoriter och resten skänks till vänner eller second hand.
Lovat mig själv i år att inte köpa en enda bok.
Men att låna från biblioteket är väl inte till att skaffa nya böcker ???
Ska försöka att blogga om alla böcker jag läser.
Har missat en hel del, men de flesta finns redan här på bloggen.
Nej nu ska jag lägga mig och läsa ett kapitel eller två,

Killevippen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar