Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

fredag 8 juni 2018

Pretty Little Liars


Började se denna serie för ett par år sedan, men när det blev ett uppehåll mellan två säsonger glömde jag av att hålla utkik efter fortsättningen.
Nu fanns hela serien att streama på Netflix så tänkte se det jag missat.


Konstaterade snabbt när jag tänkte se ett par tillbaka blickar att jag glömt så mycket att det var lika bra att ta hela serien på en gång.


Sista säsongen kunde lika gärna ha kvittat. Inte för att den inte var bra utan mera för att det blev lite upprepning och konstiga situationer.
Men i sin helhet gillar jag serien.
Man kan ju fundera lite över hur man själv skulle reagera om man blev utsatt för något liknande.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar