Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

tisdag 12 februari 2019

Multiläsning !!!

Jag har aldrig klarat av riktigt att läsa mer än en bok åt gången.
Men just nu läser jag helt plötsligt 3 böcker på en gång....

Nej nej nej....

 jag kan bara inte göra så här...

En åt gången inte en chans att hålla isär dem annars..

Nu läser jag ...

I Muntra damers sällskap - Ljudbok

Damen i den röda klänningen - Noveller av Agatha Christie

Och....

Stephen Kings - 22,11,63

Hur ska jag klara detta..

Ohhhh jo jag ska klara det... En sak i taget....

Har börjat med att lyssna färdigt på Mma Ramotswe... Sedan ska jag växla mellan novellsamlingen och Stephen Kings tegelsten...

Men sedan ska jag hålla mig till en bok i taget....

Eller???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar