Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

onsdag 3 juli 2019

Jenny Colgan - Sommar på strandpromenaden

Semesterbok nummer tre =)

Andra delen i serien om Polly på bageriet på strandpromenaden.


Denna boken gjorde mig konfunderad redan innan  jag började läsa den. Vad är den verkliga titeln på boken?
Trott att detta har varit två olika böcker i serien om Polly. 
Och naturligtvis hade jag köpt båda!


Härligt att fortsätta läsandet om Polly i den lilla fiskebyn. Återigen fnittrar jag och fäller en tår om vartannat. Men det är det värt.
Så härligt skrivet om strävandet efter en livsstil som många säkert skulle ha givit upp direkt innan dom ens börjat kämpa. 

Tack även till de recept i slutet av boken som jag önskar att jag kommer att prova, men jag är tyvärr ingen bagerska...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar