Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

måndag 22 juni 2020

Älskade mamma

Har haft mina upp och ner .
Sista tiden mer ner.
I går när jag satt och tittade på en tv serie brast det.
I seriens mitt kom ett par ord jag inte tänkt på tidigare.
"Jag hann inte säga Hej Då"
Det kanske är det jag behöver på riktigt.
Jag sa hej då vid minnesstunden men inte när det verkligen hände.
Då när det hände gick jag in i en helt annan roll.
Jag visste vad som höll på att ske och vad som hände just där och då. Men jag var i chock.
Vem ska jag vända mig till nu när min ledstjärna inte finns längre.
Vem ger mig nu svaren på mina frågor??
Jag har en lång väg kvar...
En lång väg att vandra...
En djup dal jag ska ta mig upp ur...

Och ja jag ska ta mig upp... Upp... Upp

Varför ska en tv serie få mig att inse detta????

Killevppen!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar