Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

måndag 4 januari 2021

Att skriva av sig stressen och känslorna.

 Att skriva av sig stressen och känslorna.

Känslorna har jag kommit en bit med men stressen som jag märker i kroppen men inte kan styra är det värre med.

Min kurator den underbaraste av dem lärde mig mycket men nu ska jag bara ta tag i de kunskaperna med.

Jag har skrivit ett brev till mamma och ett till pappa. Sedan skrev jag ett brev om min ilska till mamma som blev mest om en stolplista som tillslut gick ut på min ilska till mig själv...

Rai sa att alla hade en flodhäst i rummet som påverkar oss... Men jag hittar inte den flodhästen.. Jag hittar bara fel på mig själv...

Jagtänkte börja skriva av mig ännu mera.. började med dagbok i gen... En dag... Två dagar... Tre dagar.... Sedan  gick det en vecka eller två.... Måååste skriva lite varje dag för att få ut allt... 

Ingen läser ju ändå min blogg så det blir nog här... Ska lista ut hur man kan låsa bloggen för att kunna skriva allt jag känner och funderar på.. vill ju inte lämna ut någon som inte vill det...

Idag har jag tittat på en underbar film som bygger på en bok av Nicholas Sparks... Safe Heaven. Många tårar och många leenden.

Har även uppdaterat min lista över lästa böcker 2020 och startat min lista över 2021. 130 böcker blev det förra året... Mycket tack vare BookBeat.

Killevippen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar