Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

onsdag 8 november 2023

Falling for Christmas!

 Ja det är precis vad jag gör. Nu börjar förberedelserna inför julen. Och en stor del av mina förberedelse för julen är just detta. Dessa underbara julfilmer.

Vi är ännu bara i början av November men det är hög tid att kolla på alla underbara julfilmer som finns.

Först ut i år är Falling for Christmas!


Vet egentligen inte varför men leenden och tårar har fallit under filmen. En så söt historia. Alla dessa filmer är ju lite förutseende, kanske är det det jag gillar bäst!
Snart kommer en favorit för mig som jag sett 5 jular i rad. men det är ännu lite för tidigt för den så jag drar ut på det. 
Eller vem vet kanske är det just den som blir nästa film 😉😉😉

Killevippen!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar