Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

måndag 7 juni 2010

Galen & Uttråkad...

Ja och kanske blir ni galna på mig med.. Men nu ska jag åter igen leka lite med utseendet på bloggen. Så känner ni inte igen er så är det ändå rätt ni hamnat.
Men nu har jag lite annat att ventilera oxå.

I helgen har det hänt lite här.
Fredagen firade vi Tobias & Robin som tar studenten. Edvin fick oxå vara med och firas på ett litet hörn.


Lördagen hade vi säsongsavslutning i HobbyTera. Glada i gasen intog vi lite grillat innan garn och dylikt plockades fram. En hel del hann vi med även denna kväll.


I morgon är min ledighet slut och jobbet kallar. Så då händer ju inte allt för mycket.. Men jag kommer garanterat att plita ner ett par rader under veckan oxå.

Killevippen!!!

1 kommentar:

  1. Säsongsavslutning?????? MEN HALLÅ!!! Kan vi inte träffas bara för att det är s.k sommar? Jag tänkte ta en träff om några veckor.
    //Kram
    PS. tycker att sidan på zoomin är bättre. Det är så bökigt att lägga till kommentare här. Gå tillbaka till "på nätet".

    SvaraRadera