Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

torsdag 3 juni 2010

Ledig!!

Nu väntar en skön ledighet. Ända tills på tisdagkväll ska jag vara ledig. Både på gott och ont.. Jag borde ha ett mål varje dag på min ledighet. Detta ska hinnas med i dag och inna dess har jag inget att göra nära datorn eller sykorgen.
I morgon ska jag försöka hinna med att städa åtminstonne ett av barnens rum.. Ska börja med Adams.. Kanske hinner jag med mer än jag tror mig hinna, Jag har lovat båda barnen nya gardiner så det är ju oxå en prioritet.. Jag ska skriva en lista tror jag.. Sedan ska jag se till att dela ut det på mina lediga dagar och se vad som händer...
Spännande??!!!
I dag har jag i alla fall junnit med möte + Utvecklingssamtal med Adam + Nattmöte.. Inte illa va????

Killevippen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar