Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

måndag 21 juni 2010

Helg igen???

Nu har jag återigen jobbat färdigt för denna gången- Nu ska jag vara ledig en vecka och vart tillbringar man den veckan om inte i husvagnen. Kom hit för ett par timmar sedan, och nu skiner solen på oss.

Helgen i sig har bjudit på allt för lite sömn. Jag måste lära mig att man inte kan vara mer än människa när man jobbar natt. Men jag hade ett sjukhusbesök i fredags förmiddag som jag inte ville avboka. Så efter en timme i tortyrstolen på Ryhov så fick jag åka hem och sova. Hoppas nu bara att dom hittar felet i mina armar. Sov hela fredags eftermiddagen för att sedan åka till jobbet i tio timmar till. Nu var i alla fall halva helgen avklarad. Lördag sov jag till halv tre, en timme mindre än jag brukar men det var inga problem.. Nu kommer problemet. Barnvakten drog sig ur i sista stund och i stället för att jaga en ny barnvakt bestämde jag mig för att sova på soffan söndagen igenom. Och det kan man ju säga att jag gjorde. Efter de två timmars sömn jag fick på morgonen så dåsade jag i soffan resten av dagen (med undantag för den timme jag lagade middag till mig och ungarna) Somnade två timmar till mellan 18-20 för att sedan återigen iväg till jobbet tio timmar. Men nu är helgen över. 40 timmars jobb med alltför lite sömn. Ja en gång går det med inget jag gör till vana.

I helgen har ju en av de största händelserna ägt rum med. Vår Kronprinsessa har fått sin prins. Nu såg jag inte hela bröllopet, men oj så vacker hon var.  Inte utan att en tår tittade fram när Daniel höll sitt tal till sin Prinsessa.

Killevippen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar