Besökare sedan 10 Maj 2010

susnet statistik Totalt.. Denna månad... Denna Vecka... I dag...

torsdag 17 juni 2010

Vad tiden går snabbt!!

Så är man då hemma igen. Åter igen jobba ett par dagar. Snacka om att tiden går snabbt. Knappt har man varit ledig förrän det är dags att gå till jobbet i gen. Men jag har i alla fall hunnit med ett par sköna dagar nere i husvagnen. Helgen kan jag inte påstå att det var så skönt väder, men det är skönt att bara komma hemifrån lite. Måndag till onsdag har det varit skönt väder. Barnen har kunnat bada och en annan har tagit ett par promenader på stranden. Det är bara så befriande. Man får extra energi på en enda gång. Kanske om jag fortsätter med detta och kanske tänker lite på vad jag äter så tappar jag kanske ett eller ett par kilon på kuppen. Ska hämta mina stavar hos mamma, de kanske ger lite extra effekt.
Nej nu ska jag sticka till mamma och sedan vidare till jobbet..

Killevippen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar